Zeleni telefon (ZT) je u 25 godina primio i obradio više od 25.000 prijava građanki i građana. Rad ZT-a je prepoznat na međunardnoj razini te zemljama u regiji. Unatoč smanjenju iznosa financijske potpore, ZT je nastavio rješavati prijave građana_ki, često propitujući, ukazujući na manipulacije i kritizirajući negativne postupke Gradske uprave vezane uz gospodarenje otpadom, zaštitu zelenila, prenamjenu zemljišta i sl.
Jednostavno i nadasve demokratski, ukoliko netko smatra da svojim upozorenjima ili sugestijom može pridonjeti očuvanju okoliša, nazove ZT, a onda se dalje obrađuje slučaj prema potrebama i naravno mogućnostima pa sve do eventualne prijave državnom odvjetništvu. Građanke i građani više nisu jedini_e koji_e zovu ZT. Prijave i upiti dolaze i od institucija, inspekcijskih službi, a bilo je i upita od strane komunalnih redara o tome kada ćemo ponovno izdati novi Zeleni adresar jer su se služili starim izdanjem.
Gradski su zastupnici i zastupnice, uvidjevši važnost u doprinosu rješavanja ekoloških problema koji je nemjerljiv i predstavlja prepoznatljivu kvalitetnu sponu između građana_ki i Gradske uprave, četiri puta podnosili Amandman na prijedlog Proračuna. U njemu su tražili_e da se program ZT-a uvrsti kao stavka u gradski proračun kako bi se osigurala financijska stabilnost ZT-a, neovisno o samovolji Milana Bandića ili bilo kojeg drugog gradonačelnika.
Zeleni telefon utemeljen je početkom 1992. godine kako bi se promicalo i olakšalo sudjelovanje javnosti u rješavanju lokalnih problema u okolišu te je to najstariji program Zelene akcije. Osnovni cilj ZT-a ostaje isti kao i na početku rada, a to je poticanje građanki i građana na aktivnije sudjelovanje u zaštiti okoliša, a nadležnih institucija na učinkovitije rješavanje problema u okolišu.
I za kraj, gradonačelnik je 19.01.2016. godine izjavio na HRT-u: “Moj ideal je da vjeverica s Medvednice dođe do Save skačući s krošnje na krošnju. Zeleni telefon Zelene akcije također ima ideal, a to je vratiti posječeno stablo u Masarykovu ulicu.