Čestitamo pobjednicima AskREACH natjecanja za tvrtke! Objavljujemo tko je četvero finalista iz dviju nagradnih kategorija.
- Organizacija
- Aktivnosti
- Baza znanja
Čestitamo pobjednicima AskREACH natjecanja za tvrtke! Objavljujemo tko je četvero finalista iz dviju nagradnih kategorija.
U sklopu projekta LIFE AskREACH, tvrtke su ispunile online upitnike, a njihove odgovore žiri je ocijenio prema unaprijed određenim kriterijima. Članovi žirija bili su predstavnici koordinatora projekta AskREACH (njemačka Agencija za okoliš, UBA), koordinatora kampanje za tvrtke (Luksemburški institut za znanost i tehnologiju, LIST), Danske agencije za zaštitu okoliša i dvije nevladine organizacije, Baltičkog okolišnog foruma Latvija i Arnike iz Češke.
Pobjednicima natjecanja proglašene su dvije tvrtke, prva u kategoriji Trgovac najosvješteniji o PZT-ima i druga u kategoriji Najbolji komunikator u dobavnom lancu. S obzirom na to da su drugoplasirane tvrtke u obje kategorije bodovima bile vrlo blizu nagrađenim tvrtkama, žiri je odlučio objaviti i imena drugoplasiranih tvrtki.
Trgovac najosvješteniji o PZT-ima
Pobjednik: Cervera AB
Drugoplasirani: Tchibo GmbH
Najbolji komunikator u dobavnom lancu
Pobjednik: Abena A/S
Drugoplasirani: VAUDE Sport GmbH & Co.KG
Dobitnicima čestitamo i zahvaljujemo na trudu koji ulažu u komunikaciju o posebno zabrinjavajućim tvarima u proizvodima.
Ovo natjecanje organizirano je kako bismo lakše ostvarili ciljeve projekta LIFE AskREACH. Jedan od tih ciljeva jest podizanje svijesti o obavezi pružanja informacija o PZT-ima duž dobavnog lanca, ali i o obavezi pružanja informacija koju svi dionici dobavnog lanca (proizvođači, uvoznici i trgovci) imaju prema potrošačima. Osim toga, želimo stupiti u kontakt s tvrtkama kako bismo saznali s kakvim se preprekama one suočavaju prilikom ispunjavanja svojih obaveza iz čl. 33. uredbe REACH kako bismo poboljšali komunikaciju duž cijelog dobavnog lanca. Konačni cilj projekta jest potaknuti upotrebu tvari koje predstavljaju sigurniju alternativu posebno zabrinjavajućim tvarima.
U skladu s tim ciljevima određeni su kriteriji odabira. Žiri je provjeravao kako tvrtke upravljaju kemikalijama općenito i kakve politike o održivosti tvrtke provode. Cilj je bio procijeniti ulažu li tvrtke dovoljno financijskih, ali i ljudskih resursa za stvarno provođenje vlastitih politika o posebno zabrinjavajućim tvarima i vanjskih obaveza koje proizlaze iz uredbe REACH.
Ako vas zanima što je žiri točno provjeravao, prijavnica je i dalje dostupna ovdje.
Naše sadržaje možete prenositi u integralnoj ili prerađenoj verziji uz navođenje organizacije Zelena akcija - pod uvjetima licence Creative Commons Imenovanje 4.0 međunarodna.
Ovo dopuštenje se ne odnosi na stock fotografije i embedane sadržaje drugih stvaratelja.
Design & development: Slobodna domena Zadruga za otvoreni kod i dizajn