Cilj projekta je daljnji razvoj Zelenog telefona u online alat koji informira građane_ke i organizacije civilnog društva o stanju okoliša, šteti u okolišu, onečišćenju okoliša u njihovom susjedstvu, kao i o mogućnostima za sudjelovanje. Razvoj alata za bolju suradnju ima za cilj poboljšanje suradnje između civilnog društva, građana_ki i institucija.
Sudjelovanje civilnog društva u odlukama institucija o okolišu može doprinijeti većoj zaštiti okoliša. U tom kontekstu od presudne su važnosti pristup informacijama o okolišu i dobra suradnja s institucijama. Zeleni telefon, kao servis Zelene akcije pruža podršku građanima i građankama i organizacijama civilnog društva u Hrvatskoj od 1992., godine davanjem telefonskih savjeta. Zajedno s volonterima i u suradnji s nadležnim tijelima identificiraju se ekološki problemi i pronalaze rješenja.
Projekt je usmjeren na aktivnosti u Zagrebu i Zagrebačkoj županiji te se online alat razvija i testira za ta područja. Nadzorni odbor projekta (steering committee) prati proces, što će, uz istraživanje, radionice i intervjue s potencijalnim korisnicima alata, osigurati da se alat razvije u skladu s potrebama ciljne skupine. Na završnoj radionici o projektu će biti obaviještene ostale regije s ciljem uključivanja daljnjih nadležnih tijela. Detaljna dokumentacija o razvoju i korištenju online alata pomoći će u izgradnji sličnih kapaciteta u drugim regijama Hrvatske te na taj način stvoriti čvršću suradnju, transparentnost i povjerenje između donosioca odluka i civilnog društva.
Ovaj projekt financira Program savjetodavne pomoći njemačkog saveznog ministarstva okoliša (AAP) za zaštitu okoliša u srednjoj i istočnoj Europi, na Kavkazu i središnjoj Aziji i drugim susjednim zemljama Europske unije. Nadzire ga Njemačka agencija za okoliš (UBA).